Menüü
Argipäev / Arvamuslood / Muu

Taevalik kliendikogemus, mis vajab avalikku kiitust.

Ilmselt tundub kummaline, et keegi teeb eraldi postituse teemal kiitmine ja tunnustamine. Aga kuna mul on juttu natuke rohkem, kui seda oleks mõistlik fb postitusse panna, siis miks mitte kirjutada selle teemaline pikem postitus. 

Meie ümber on nii palju kriitikat ja negatiivset, et usun, kui ma saan kas või natukenegi kellegi päeva oma heade sõnadega rõõmsaks muuta, siis on see igati üht kirjatükki väärt.

Ma alustan veidi kaugemalt ehk siis minu remont. Selle käigus olen ma külastanud viimasel ajal rohkem erinevaid kaupluseid, kui viie aasta jooksul kaupluseid kokku. Ma olen netishopleja ja ei armasta poodides käia. Mööbeldamine ja remont kahjuks vajavad mõlemad isiklikult kohal käimist. Vaja on näppida, katsuda, silitada, läbi istuda ja lamada… eiei, see ei ole midagi seksistlikku, täiesti tavaline asjade proovimine.

Aga tulles nüüd selle kõige tähtsama juurde, siis mul on selle kõige käigus õnnestunud saada järjest kohe mitu väga toredat kliendikogemust.

Ma ei hakka varjama, et ma ei pea lugu suurtest “ kolhoosi” tüüpi ehituspoodidest, sest sealne bürokraatia tapab igasuguse soovi poes käia. Isegi, kui Sinu kliendihaldur on super, ei jõua tema selle põhilise lülini, kust klient saab tegelikult selle kõige otsesema kogemuse. Usun, et saate juba pihta, mis kohad need tavaliselt on, kus võib oodates hulluks minna, sest mitte keegi ei tea justkui mitte midagi ja pole midagi kuulnud.  Selleks kohaks on tavaliselt ladu ja kauba väljastamine. 

Noh, ma võin nüüd siiralt öelda, et mul läks kuidagi õnneks ja sattusin Lasnamäe Bauhofi ärikliendi kaubaväljastamise osakonnas, ladu nr 2, tõeliselt toreda meesterahva otsa. Paberit allkirjastades tõdesin, et ega ma vist ei jaksa tegelikult seda valamut ise autoni vedada. Ja teate, ei olnudki vajadust! Ta võttis kasti omale sülle ja teatas, et aitab mul selle autoni viia. No uskumatu, tegelikult ka! Mul oli siiralt heameel ja ma olen väga tänulik nii toreda kogemuse eest. Ja muuseas, mul kulus kauba kätte saamiseks 5 minutit. Aga eks ma tean, et kui on järjekord, siis ikka nii kiiresti ei lähe. Aga ostud tee siit: https://www.bauhof.ee

Päev hiljem sain järgmise kliendikogemuse.

Pean ennast teadlikuks kliendiks, sest teen enam jaolt alati eeltööd enne ostu sooritamist. Sedakorda ajasin taga kõige tavalisemaid köögilauakatteid ning interneti avarused juhatasid mind Elke mööbli sisustussalongi https://elkemoobel.ee/ee/home

Ilmselt Sa tead, et vahel võib olla väga keeruline leida mingile asjale seda täpselt õiget tooni, sest pole võimalik enne ostu kuidagi teada, kas see, mis poes või netis vastu vaatab, on see õige. 

Aga tulles nüüd asja juurde, siis salongi sisenedes vaatasid mulle vastu kohe need samad asjad, milleks olin tulnud ning samuti võtsid mind seal vastu väga sõbralikud ja toredad inimesed. Koos hakkasime riiulites tooteid lahkama. Kuna ma teadsin, et neid on erineva suurusega, kuid tootel endal ei olnud mõõte peal, ilmus kohe ei tea kust imekiiresti teenindaja mõõdulindiga. Mõõt sai paika, aga värv? Värvi valik osutus algsest keerukamaks, aga ka see probleem sai täiesti uskumatu lahenduse. Mulle lihtsalt anti kõik näidised koju kaasa. Ei mingit tagatist, mitte midagi, lihtsalt USALDUS! Ma ei hakka varjama, et olin siiralt üllatunud sellise toreda suhtumise üle, sest nii ei ole vajadust valet kaupa kokku osta. Olgu öeldud, et see, mille internetis algselt välja valisin ei olnud see, mille ma lõpuks ostsin. Kodus sai näidiste abil tehtud valik ning nüüd juba suundusin salongi tagasi kindla ostusooviga. Need tavalised lauakatted on Taani firmalt https://linddna.com/en. Mulle täiega meeldivad!

Ja ikka need samad naeratavad ja rõõmsad näod, juba eemalt küsimas, kas leidsite sobiva. Jah, ma leidsin! Tuulasin siis uuesti riiulis ja hoidsin hinge kinni, et need ka kohapeal olemas oleksid, sest 3 nädalat ma oodata ei soovinud. Müüja tuli appi ja ühiselt avastasime, et soovitud kaup ja kogus on täpselt olemas. No mida Sa hing veel oskad soovida! Andke mulle palun hooldusvahend ka ja siis selleks korraks on kõik. 

Peale ostu sooritamist tundsin, et ma pean neile kohe kohapeal ütlema, mis ma sellest kõigest arvan. Ja ma tegingi seda. Mul oli nii hea ja soe tunne, mille need inimesed seal salongis tekitasid ja mul oli heameel seda nendega ka jagada. Ma usun, et sain nende päeva väikese päikese tuua, sest meie ümber on nii vähe neid, kes oma tänu avaldavad.

Ettevõtte juhid, hoidke ja tunnustage oma pärleid, nad on Teile tõeliseks varanduseks!